#2016-03-03 06:16:48 

macho

Użytkownik

Posty: 42

Skąd: Pruszcz Gdański

Wiek: 30

Otwieram małe biuro doradcze i chcę się zaopatrzyć w podstawowy pakiet produktów biurowych. Napiszcie jakich artykułów biurowych używacie i co powinienem kupić na tak zwany pierwszy rzut.
#2016-03-03 08:11:44 

maryja

Użytkownik

Posty: 59

Skąd: Śląsk

Wiek: 50

Nie będzie tego zbyt dużo. Jeśli to małe biuro i pracuje tam kilka osób, to na pewno przyda ci się zapas papieru./ Poza tym artykuły do pisania, zszywacze, spinacze i segregatory. Możesz jeszcze pomyśleć o jakiś pisakach. Reszta wyjdzie w praniu . Dostawy są realizowane codziennie, więc nie będziesz miał problemu z wyposażeniem.
#2016-03-03 09:33:18 

vlad_tepes

Użytkownik

Posty: 86

Skąd: Transylwania

Wiek: 31

W każdej hurtowni kupisz teraz produkty do biura. Papier i pisanie to podstawa, więc na tym polecam się skupić. Jeśli masz większy budżet to możesz sobie kupić niszczarkę, laminarkę, czy inne sprzęty. Pytanie tylko, czy ze wszystkiego będziesz korzystał w swojej pracy.
DODAJ ODPOWIEDŹ
Copyright 2015