#2016-06-29 07:56:05 

macho

Użytkownik

Posty: 42

Skąd: Pruszcz Gdański

Wiek: 30

Jakie macie doświadczenia z rozdawaniem długopisów z logiem firmy? Czy klienci biora je od was chętnie i używają ich czy po prostu trzymają w domowych szufladach i gubią w przeporwadzkach? Próbuję zrobić mały research bo chcę obciac koszty tam gdzie sa one zbyteczne i wydawac wiecej na to co sie sprawdza, wiec wasze odpowiedzi na pewno mi pomogą, a także innym bo wyniki zamierzam tu udostepnic, tak wiec zapraszam do podzielenia sie spostrzeżeniami.
#2016-06-29 08:25:20 

wysoka

Użytkownik

Posty: 53

Skąd: Kołobrzeg

Wiek: 28

Uważam że długopisy reklamowe z logo będą opłacalnym materiałem marketingowym nawet kiedy już zupełnie przestanie się ich używac na rzecz komputerów. Już dziś mało się pisze odręcznie, szczególnie w pracy a jednak niekiedy klienci sami o nie pytają, a ilości w jakich moi doradcy je rozdają są bardzo duże. Nie mam szczegółowych danych na ten temat ale wydaje mi się że warto je zamawiać.
#2016-06-29 10:17:09 

skoczek

Użytkownik

Posty: 51

Skąd: Gorlice

Wiek: 25

Doceniam wagę darmowych długopisów i sposób w jaki reklamują firmę, ale i tak uważam że kubki reklamowe dają lepsze rezultaty w odniesieniu do swojej ceny. Można zrobić naprawdę swietny prezent klientowi który bedzie pil herbate patrzac na nasze logo, albo nawet poczestuje znajomego ktory na pewno zapyta o firme. Jesli zboczylem z tematu to sory.
#2016-06-29 11:37:57 

macho

Użytkownik

Posty: 42

Skąd: Pruszcz Gdański

Wiek: 30

W zadnym razie nei zboczyles to Twoja opinia, dzieki ze zechciales napisac.
#2016-06-29 14:03:58 

maryja

Użytkownik

Posty: 59

Skąd: Śląsk

Wiek: 50

Wydaje mi sie ze to wszystko jest zalezne od branzy w jakies się działa. Długopisy dobrze idą w biurach, gadżety promocyjne to chyba domena przedstawicieli handlowych pracujących w siedzibach klientów, a kubki pasują wszędzie ale tylko dla tych którzy wzieli jakies ekstra uslugi albo po prostu sobie na nie zasluzyli.
DODAJ ODPOWIEDŹ
Copyright 2015