#2016-08-10 02:06:06 

bonczek

Użytkownik

Proszę o praktyczne porady i wskazówki w jaki sposób gustownie i estetycznie umeblowac mieszkanie żeby zachowało one również walory praktyczne? Zupełnie nie znam się na dopasowywaniu kolorów, wystroju wnętrz itd wiec bedewdzieczny za kazda pomoc. Pozdrawiam i zapraszam do dyskusji.
#2016-08-10 02:23:50 

shparagova

Użytkownik

Zależy czym chcesz się kierować. Mogę tak ogólnie ci podpowiedzieć że niezależnie od powierzchni warto zainwestować w dobrą i dużą szafę przesuwną z lustrem która optycznie pozwala na zyskanie miejsca, bardzo ułatwia przechowywanie rzeczy i ułatwia utrzymywanie porządku. W razie konkretnych pytań po prostu pisz.
#2016-08-10 04:12:01 

vlad_tepes

Użytkownik

Nie wiem jaki masz gust ale ja bym stawiał na meble systemowe nowoczesne które w moim przypadku okazały się bardzo pożyteczne. Nie miałem pomysłu na wystrój i też nie orientuję się w tych wszystkich prawidłach dlatego postanowiłem zdecydować się na coś sprawdzonego ale jednocześnie świeżego. Efekt jaki uzyskałem jest naprawdę niezły, estetyczny.
#2016-08-10 05:19:57 

Mag.Dal.EnA

Użytkownik

Myślałeś może o połączeniu salonu z jadalnią? Wiele osób które nie narzekają na brak miejsca na rozdzielnei tych pomieszczeń decydują się na stół i krzesła do jadalni które umieszczają właśnie w salonie. Mi rozwiązanie to się bardzo podoba, bo pokój dzienny skupia wtedy domowników nawet kiedy jedna osoba odpoczywa po pracy a druga je posiłek. Nie wiem czy dobrze przekazałam swoje myśli, ale uważam że to bardzo uniwersalne i ciekawe rozwiązanie, które pozwala na wykonywanie wielu czynnościw jednym pomieszczeniu.
#2016-08-10 05:28:31 

bonczek

Użytkownik

Tak, wszystko jest jasne. Bardzo dziękuję za dotychczasowe porady, powiedzcie mi jeszcze co myślicie o kuchniach otwartych i zamkniętych i dlaczego wolicie jedną opcję zamiast drugiej?
#2016-08-10 07:32:13 

maryja

Użytkownik