#2016-11-08 00:07:27 

Drudkh

Użytkownik

Posty: 69

Skąd: Racibórz

Wiek: 29

Zadam może dość tendencyjne pytanie, ale proszę o odpowiedź. CZy uwazacie, że hotel, który ma cztery gwaizdki należy reklamować. Przecież to że jest i obsłużył już sporą grupę klientów jest doskonałą reklamą. Nie wiem po prostu czy inwestować dalej.
#2016-11-08 00:27:00 

Hateman

Użytkownik

Posty: 115

Skąd: Sarbinowo

Wiek: 42

Oj pytanie jest naprawdę z grupy bardzo tendencyjnych. Nie bardzo rozumiem Twój tok postępowania. Przecież wiadomo, że reklama szeptana jest dobra, ale ma swoje granice. Tutaj potrzebne jest działanie na dużą skalę. Hotelarstwo bazuje przecież na niegraniczonej grupie klientów.
#2016-11-08 01:14:17 

Drudkh

Użytkownik

Posty: 69

Skąd: Racibórz

Wiek: 29

W sumie to tak
#2016-11-08 03:24:52 

nieciekawa

Użytkownik

Posty: 73

Skąd: Zamość

Wiek: 21

Jak otwierasz hotel czy jak otwierasz restauracje to musisz mieć już gotową bazę klientów, ale żeby ją utrzymać musisz angażować zdecydowanie więcej sił marketingowych. Polecam usługi firmy bite marketing.pl, która od lat obsługuje nawet największe gwiazdy hotelarstwa i gastronomii.
#2016-11-08 06:05:13 

wysoka

Użytkownik

Posty: 53

Skąd: Kołobrzeg

Wiek: 28

Dokładnie tak jak pisze koleżanka. W sprawach marketingu hotelarskiego i marketingu dotyczącego restauracji zachodzi wiele tych samych czynności. Trzeba po prostu umiejętnie do klienta dotrzeć. Jak tego nie zrobisz, to swój interes możesz po prostu zwijać.
#2016-11-08 07:59:58 

maryja

Użytkownik

Posty: 59

Skąd: Śląsk

Wiek: 50

Powinieneś mieć odpowiedniego człowieka do spraw marketingowych w hotelu, który będzie miała na tyle duzo wiedzy, że takie pytania będą dla niego zbędne. Ludzie, którzy pracują w takich dzialach w największych sieciach potrafią znajdować odpowiednie rozwiązania.
#2016-11-08 09:36:43 

Drudkh

Użytkownik

Posty: 69

Skąd: Racibórz

Wiek: 29

Zgadza się…
DODAJ ODPOWIEDŹ
Copyright 2015